1 клас

Дистанційне навчання 3 клас


Контрольна робота з природознавства
                                            « Людина та її організм»  
1.     Рух тіла людини забезпечує
А) скелет та м’язи
Б) серце та кров
В) мозок та нерви
2. Головний мозок, спинний мозок,  нерви утворюють
А) кровоносну систему
Б) дихальну систему
В) нервову систему
3. Функція шкіри у тому , щоб
А) забезпечувати газообмін
Б) захищати організм від зовнішнього впливу
В) забезпечувати рух тіла
4. Нормальна температура тіла людини
А) 39 градусів
Б) 37-37.5 градусів
В) 36,6 градуси
5. Поєднай  цифру та букву в лівій та правій колонці, відповідно теми
1Орган зору            А) розрізняє смаки
2Орган слуху          Б) розрізняє на дотик, тепло чи холод
3Орган нюху           В)розрізняє звуки
4Орган смаку          Г) розрізняє запахи
5Орган дотику        Д) розрізняє розмір, форму, колір

6. Познач цифрами послідовність руху їжі по органам травлення
_ глотка
_ стравохід
_ ротова порожнина
_ тонка кишка
_шлунок
_ товста кишка
_ пряма кишка
7. Випиши лише потрібні твердження
 До органів дихання відносять:носову порожнину, ротову порожнину, гортань, стравохід, трахеї, шлунок,бронхи, товсту кишку,легені.
8. Як зберегти серце здоровим?

















Урок я у світі

Гриби - живі організми 17.03
Будова гриба
Домашнє завдання
Опрацювати статті підручника на с.121-125
Виконати практичне завдання на с.125

Бактерії.Значення бактерій у природі і для людини
Домашнє завдання
Опрацювати статті підручника на с.126-12127

Урок я у світі

Охорона рослинного і тваринного світу. Червона книга України.
Домашнє завдання
Опрацювати статті підручника на с.129-140

Перевірна робота10.04
Учня (учениці)класу __________________________ 10.04.20р.
Тестова контрольна робота «Тварини і середовище їх існування»

1. Яка група тварин найчисельніша?         (1б.)
А  звірі                          Б комахи                  В птахи.
2. До якого класу тварин належить кажан?
А плазуни                    Б комахи                    В звірі
3. До якої групи тварин за способом живлення належить олень ?
А рослиноїдні             Б хижі                        В всеїдні
4. Правильно поєднай.
Плазуни                          слизька луска
Риби                                пір’я
Птахи                              сухі лусочки
5. Склади ланцюжок живлення.
Синиця, яблуко, черв’як, кішка
___________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Підпиши назви частин тіла пташки

7. Запиши правила поведінки людей серед природи в той час, коли птахи виводять потомство.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________

Урок я у світі

Організм людини
Домашнє завдання
Опрацювати статті підручника на с.142-144.

Опорно-рухова системаПідготувати загадки про частини тіла
Домашнє завдання
Опрацювати статті підручника на с.144-149.
Виконати практичне завдання на с.148

Урок я у світі

Травна система
Домашнє завдання
Опрацювати статті підручника на с.149-153
 Дослідницький практикум
Скласти раціон здорового харчування

Домашнє завдання
Опрацювати статті підручника на с.153-154.
Виконати практичне завдання на с.155

Урок я у світі

Кровоносна система
Домашнє завдання
Опрацювати статті підручника на с.155-157
Виконати практичне завдання на с.157.
У зошит написати  відповіді на запитання "Перевір себе"с.157

Самостійна робота 

1. Вкажи, яку систему органів утворюють кістки черепа, тулуба , кінцівок.
а)кровоносну систему
б) нервову систему
в) опорно-рухову систему
2. Усі рухи людини відбуваються завдяки
а)  еластичності шкіри
б) роботі м’язів
в) кровообігу
3. Кров виконує таку функцію в організмі:
а)забезпечує рух тіла
б)переносить від органів травлення поживні речовини до всіх інших органів
в)приймає участь в травленні
4. М’язи мають таке значення :
а) сприймають подразнення з навколишнього середовища;
б) є органом дотику;
в) забезпечують виконання людиною рухів.
5. З’єднай системи органів людини і їх значення.
Система
органів чуття



Забезпечення газообміну між організмом і навколишнім середовищем.
Травна система
Надання міцності й форми тілу, здійснення рухів.
Дихальна система
Сприймання змін у навколишньому середовищі.
Кровоносна система
Керує злагодженою роботою всього організму.
Опорно-рухова система
Забезпечення органів поживними речовинами, киснем, перенесення шкідливих речовин до органів виділення.
Нервова  система
Перетравлення їжі, забезпечення організму поживними речовинами.
6. Пронумеруй цифрами « Як подорожує  їжа у твоєму організмі».
__    - пряма кишка,             __  - стравохід,       __  - тонка кишка,     __ - ротова порожнина,                      __  - шлунок,             __  - товста кишка.
7. До органів чуття належать… _______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
8. Як берегти зір?  Запиши правила
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________                                 



Немає коментарів:

Дописати коментар